Som en sten har lyfts från mina axlar

Försökte skriva ett inlägg tidigare men kom inte in på bloggen . Skrev precis klart min SO/SV uppgift och det känns så himla skönt !!! Trodde seriöst att jag aldrig skulle bli klar. Har lite smågrejer kvar men dte fixar jag i skolan imorgon . Ska bli så skönt att strycka den från min "att göra innan jag slutar"-lista . Så jag har typ pluggat hela dan . Och så fick jag välja mellan att skala potatis eller gå ut med min lillebror så jag valde lätt att gå ut med min lillebror . Det var ganska kul faktiskt . Vi köpte glass och choklad och satte oss vid vattnet . Sen gick vi till en park och jag var med och lekte lite faktiskt , jag kommer nog aldirg slta vara lite barnslig ;) Nu ska jag nog kolla klart på vänner boxen och fundera över gymnasievalet vilket jag fortfarande inte har bestämt mig helt för , men jag har ju till imorgon på mig ;)

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0