Söndag men ingen söndagsångest?!

Ja det är sant . Fast det är söndag så har jag ingen söndagsångest alls som jag brukar ha. Kan bero på att jag har så mycket att se fram emot . Bal på tisdag (!) , åland på torsdag-fredag och nästa helg tror jag att det är dynamitesdagen ! Kommer bli en riktigt bra vecka , det känner jag på mig . Men sorglig , balen och åland är ju det sista vi gör tillsammans innan vi slutar . Avslutningen kommer bli riktigt jobbig . Vet inte vad jag känner , ska bli skönt att gå ut nian men ändå blir jag så ledsen när jag tänker på att jag ska sluta . Blandade känslor helt enkelt . Aja nu ska jag kolla ifall det finns något kul på tv . 

pusshej


en bild på mig från i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0