Stackars fötter

Nu är jag hemma efter en lång , varm men bra dag. Det blev bara jag , amanda wallander , victoria och vera . Först var vi i skärholmen , men där hittade vi ingenting så vi åt lunch ute i solen och sen åkte vi vidare till stan . Där sprang vi runt i alla möjliga affärer tills de stängde . Nu har jag i alla fall allt jag behöver till balen , måste bara åka till mormor någon dag och hämta min väska . Tänk att balen är på tisdag ! Vad jag längtar !! Och idag fixade även amanda hummern åt oss så nu är även det klart ;) Fast efter över sex timmars vandrande har jag riktigt ont i fötterna , och har fått massa skavsår .

Ikväll ska jag bara ta det lugnt , kolla på robinsson finalen . Heja Anna och Jarmo !

pusshej

     

1. Min lunch , en jätte god kyckling sallad !
2. Amanda och victoria på tåget till stan
3. Oj vad trött jag var :P
4. Guldmannen
5. Vi såg lite på marathon
5. En blivande shopaholic ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0