svar

Varför började du blogga?
svar:
Jag tyckte att det verkade kul och efter ett tag blev jag beroende ;)
Hur länge har du blogga?
svar:
Bloggade lite i sjuan men då var jag inte aktiv så det räknar jag inte med , men i snart ett och ett halvt år .
Vad är din favoriträtt?
svar:
Lasange och så älskar jag indiskt !
Vart bor du?
svar:
Jag bor i Hägersten i stockholm
Hur gammal är du?
svar:
Jag är 15 , fyller 16 i september .
Favorittidning?
svar:
Hm... läser inte så många tidninar faktiskt , men typ frida .
Favoritfilm?
svar:
Oj det är många , hur lång tid har ni ? Några är i alla fall twilight , bring it on filmerna  , moulan rouge , dirty dancing , grease , high school musical filmerna och många fler .
Beskriv dig själv med 5 ord
glad , dramaqueen , galen , matglad , högljudd :p
Hur gammal är du?
svar:
fortfarande 15 , snart 16 ;)
Vilken är din favorit affär?
svar:
Det måste nog vara Gina Tricot .
Går du på nån sport? I så fall vilken?
svar:
Ja , jag går på cheerleading och det är jättekul :D

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Juste, det var du som gick på cheerleading! :D Shit vad roligt!

2009-05-03 @ 20:19:08
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Bea

Fin header du har

2009-05-03 @ 22:41:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0