Torsdag

Sitter här i skolan , börjar inte förrän om tjugo minuter . Tänkte skriva lite om gårdagen . Först när jag kom till skolan skulle vi genomföra våra labbar . då skulle vi först jogga och sen springa intervall och se skillnaden på pulsen typ . När jag och amanda hade gjort det åkte vi hem till amanda och duschade sen fick vi skynda oss tillbaks till skolan för att ha hemkunskap, men självklart åkte bussen fel... Men vi hade hemkunskap i alla fall och det gick bra . Efter hemkunskapen fick jag mina akord jag skulle spela på bas på kvällen så vi åkte hem till edvin och övade för han har typ alla instrument som finns . Men vi var där bara i typ tjugo minuter innan vi vare tvugna att åka tillbaks till skolan för det var dags för uppspel . Fast jag bara hade kört igenom låten några gånger innan så gick det bra att spela upp låten. Orkade inte skriva när jag kom hem så därför blev det knappt några inlägg igår . Hoppas ni hade en bra dag !

pusshej //i

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder åt folket!

2009-05-15 @ 16:51:30
Postat av: Anonym

förträfflig blogg inez. Ty den rörde mig, kul med såna engagerade ungdomar. // Ingalill

2009-05-15 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0