vägen upp är jobbig, men utsikten är värd det

Min eftermiddag har varit jätte bra . Mötte upp amanda i stan och vi kollade lite i affärer, men för ovanlighetens skull så var det AMANDA som stressade MIG , så hann inte köpa nått . Som ni kanske förstår så tyckte jag att filmen var helt fantastisk . Kan nog till och med säga att den är bättre än High School Musical , och kanske (har inte betsämt mig än) bättre än twilight . Fast jag måste se twilight en gång till innan jag bestämmer mig ;) Kom nyss hem och nu sitter jag hör och laddar upp inför sista pluggveckan , kommer bli en jobbig vecka . Det känner jag på mig . Men det ska ju vara lika varmt som det har varit idag så då kan jag ju sitta ute och plugga !

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Bara älskar dom där kläderna!

2009-05-24 @ 19:44:53
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0