As ready as I've ever been

Hola! Orkade inte blogga så mycket igår. Idag var jag först hos tandläkaren, ska få en sån där tråd typ bakom tänderna :P Vet inte ifall ni fattar vad jag menar, men det är inte kul! Har hört att det gör jätteont! Men aja den synns inte i alla fall så det är bra.

I skolan väntade samhällskunskapsprovet och det gick helt okej. Jag förtjänar minst VG bara för att ha pluggat hela jävla helgen! Annars blir jag sur. Men aja sen hade jag matte och engelska. På matten skrattade jag så mycket att jag grät :P Vi hade en vikarie som var jätterolig, inte medvetet han fattade ju ingenting :P Sen på engelskan blev det inte så mycket gjort, men hade kul ändå :D Nu ska jag äta något sen är det träning. Har haft överdrivet mycket energi idag så det blir toppen att få göra mig av med den ;)

pusshej

Nazli är söt (som alltid) och jag är inte fult lika söt :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0