Doll domination

Igår var jag först på träning. Det gick super! Var längse sen vi fick så mycket beröm :) Sen åke typ halva laget vidare till Huddinge där vi handlade alldeles för mycket mat och typ stoppade upp hela kön när vi skulle betala. Senare åkte vi vidare till Bella där vi spenderade kvällen med mat, dricka, "jag har aldrig" och mycket skratt. Hade sjukt kul i alla fall! Bjuder på lite bilder :)

för en gångs skull var det inte min kamera som alla tog kort med ;) så de flesta bilderna är från amandas kamera.

         

nu blev datorn jättekonsig så går inte att lägga in fler bilder. Har ju några bilder från min kamera jag vill lägga in också :( aja de får vänta tills senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0