Don´t tell me you´re sorry 'cause you´re not

Hola bandola! (eh..?)
Orkade inte skriva något igår så tänkte berätta om gårdagen lite. Hade ju två prov i skolan, matte (gick dåligt men kunde gått sämre) och datakunskap (gick helt okej, förutom att några fårgor hade inte ens vår dumma daralärare gått igenom!). Det var ganska skönt att ha proven på en gång på morgonen så att man slapp tänka på det sen. Sen hade vi företagsekonom8 (eller FEKKE som olivia kallar det;)). Den lektionen typ gjorde min dag av två anledningar: 1. Jag fick VG på mitt företagsprov, och VG var dte högsta man kunde få. Måste kompletera lite grejer men det fixar jag lätt så jag är nöjd! 2. Vår deadline för företagsekonomiuppgift är uppskjuten :D

Sen var det gympa. När vi var precis utanför gympasalen så måste jag ha hört fotbollar eller nått för från ingenstans säger jag "om det är fotboll så typ dör jag". Och självklart det första jag hör när jag kommer in i gympsalen är "FOTBOLL!!!!". Varför hamnade jag i en fotbolls galen klass? Och varför är jag så himla bollrädd!?

Påvägen hem köpte jag och karin en stor godipåse var, mums. Och på tunnelbansstationen mötte jag Angelica så jag fick sällskap hem :D Men när jag kom hem så var målargubben kvar. Så fort han hade gått så somnade jag.. Blev väkt av att morfar kom. Skulle ju sova hos de. Påvägen hem pratade vi om körkort (ingen annan än morfar vågar övningsköra med mig av någon konstig anledning...)  så nu ska han boka tid för såndär undervisning snart :D

Det var gårdagen det. Nu ska jag snart börja fixa mig inför skolan. Har bara engeska idag för vi har inga historielektioner den här veckan :D Shit vilket lång inlägg det blev märker jag nu... Aja det kompicerar för mitt dåliga bloggande igår va?
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0