Don't care about all the pain in front of me

Någon mer än jag som hatar att ha hicka?

Vet ni vad jag fick av morfar idag?! Massa papper jag ska läsa innan den där utbildningen man ska gå för att få övningsköra. Och morfar ska boka en tid i december då vi ska gå den där utbildingen :D Så innan ni vet ordet av kommer det finnas en Inez ute på vägarna, watch out är allt jag har att säga ;)

Sen så var jag hemma och hämtade lite grejer för måste bo här tills på fredag för det är kaos hemma pga alla målargrejer. Men nu ska jag gå och tvätta mig och sen läsa lite om körkortet och sen måste jag läsa mon svenskabok också som ska vara utläst om två veckor.
pusshej


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

SV: Svaren finns uppe på min blogg nu :) Tyvärr var du inte först

2009-11-25 @ 23:31:21
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0