en träning

Träningen idag gick bra :D Koreografin verkar äntligen sitta! Jag var ju inte med :P Johanna och Aleks var inte heller med så innan våra tränare kom fick vi typ hålla i träningen, och jag säger bara att vi skulle bli bästa tränarna! Efter träningen åkte jag och amanda till henne. Jag kände mig svag (fortfarande efter sprutan) så vi hyrde film (kommer inte ihåg vad den hette) och hade en riktig myslördag i amandas mysiga vardagsrum. Men tänkte bjuda på lite bilder från träningen och sen gå och lägga mig för har pissont i huvudet.

pusshej







Det får räcka. Får tyvär inte lägga ut bilder på våra bygg, hopp, gymnastik eller nått annat där man ser vad vi gör i programet eftersom att vissa andra föreningar är så låga att de snor idéer från dynamites..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0