handikappad

Dagen idag då, jag var i skolan. Matte, datakunskap, svenska, företagsekonomi och idrott. På idrotten hade vi konditionstest. Mitt under får jag helt plötsligt jätteont i rýggen, jätteweird jag vet. Känner i alla fall inte så överdrivet mycket när jag springer, men sen när jag bestämmer mig för att nu får det vara nog, då sätter smärtan igång. Och vilken smärta! Kan inte gå, inte sitta, inte andas, ingenting utan att det gör ont. Olivia snäll som hon är masserar mig och det går faktiskt över för en stund, men sen när jag sitter på bussen kommer samma smärta gånger 100. Så när jag kom hem kunde jag inte göra särskilt mycket så jag gick och la mig i sängen och tyckte synd om mig själv och det hela slutade med att jag somnade och vaknade halv nio, lagom till deppan.

Det var min dag det, hoppas ryggsmärtan går över tills imorgon. Annars får jag stanna hemma. Fattar inte hur jag ska kunna somna ikväll? Har ju sovit hela eftermiddan och halva kvällen... Men aja ska ta med mig datorn till sängen och titta på senaste One Tree Hill avsnittet eller nått!

pusshej


Nu skulle jag behöva din massage Olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0