hemma!

Nu är jag hemma igen. Vi åkte vid halv nio, och nu sex timmar senare är vi hemma. Men i telefonplan var vaccinet slut så vi åkte till farsta och de öppnade inte förrän ett så vi fixade lite grejer innan vi sen åkte tillbaks till vårdcentralen. Då fick vi vänta i typ en timme och sen gick det ganska bra. Fick typ black out när jag skulle ta, minns inte så mycket :P Men var jätterädd innan! Jävla mes jag är :P Men nu mår jag ganska bra ändå:)

I alla fall så tittade vi lite på mobiler och jag såg några jag ville ha. Men mamma vill inte köpa en ny mobil innan jul till mig :( Jag måste ju ha en mobil innan jul! Det har gått en dag och jag blir galen! Här är några mobiler jag vill ha:

LG KP500 CookieSamsung S5230
LG KP500                      Samsung S5230
Samsung F480i Touchwiz
          Samsung F480i

 

snygga va? Ni kanske ser att det jag vill ha är en rosa touch ;)

pusshej


Kommentarer
Postat av: Natta

Dom är skit fina, men ta ingen tutch gmn dom är sit dåliga, tro mig jag vet <3

2009-11-13 @ 16:58:29
URL: http://natalienygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0