I had the best day with you today

HEEEJ! Är på otroligt bra humör! Dagen har varit så himla bra helt enkelt! Åkte till tandläkaren, gick helt okej. Sen åkte jag in till stan för nästa lektion börjader inte förrän 11.50 så jag letade present till Amanda, men hittade inget. I skolan hade jag bara två lektioner och fick sluta tjugo minuter tidigare :D Åkte tunnelbana med Niklas, Malte och Viktor, och de tycker det är en jättebra idé att sätta eld på Maltes tröja... De är inte helt normala :P

När jag kom hem hade jag typ tio minuter på mig att byta om, sminka mig och platta håret, så ni kan ju gissa hur lyckat mitt hår blev :P Åkte till fridhemsplan och mötte Sebbe, Stefan, Julia, Lollo och de hade kidnappat dagens fördelsdagsbarn Amanda. När jag kom hade hon redan haft öginbindel i typ en halvtimme. Vi gick till en bowlinghall och efter ännu en halvtimme fick Amanda äntligen ta av sig ögonbindeln. Vi bowlade, det var jättekul förutom att jag kom sist :( Men jag lät ju de andra vinna..

Sen åkte jag och Amanda hem till henne där några var och firade henne. Vi åt middag, tårta och annat gott. Kom hem precis till greys anatomy. Nu ska jag läsa mitt horoskop. Bilder kommer när Amanda och Julia har laddat upp dem :)

pusshej


För exakt ett år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0