I was naive, Got lost in your eyes. I never really had a chance.

Hemma! Det där med projektvecka var inte att vi skulle vara i skolan så länge, vi får typ ett projekt som vi ska göra klart den här veckan men vi får planera själva hur mycket vi ska göra varje dag för att hinna klart typ.

Slutade vid ett så jag var med på en av Amandas och Sebbes lektioner och OMG va tyst det var :P Fattar varför amanda får så mycket gjort hela tiden. Sen åkte vi tre in till stan, på jakt efter massa cheergrejer till uppvisningen på lördag men hittade inget. Kom hem med en ny mascara istället :)

Hem till Amanda en snabbis och sen vidare på träning. För mig kändes det ganska bra, lite synd att vi kanske inte kommer köra alla byggen på uppvisningen menmen. Är det inte lite konstigt att jag tycker det är lättare med libb än med dubbelbase? :P

pusshej


jag och felicia innan träningen


Kommentarer
Postat av: Inez

Jag vill också vara sådär vig! x)

Allt bra med dig då?

2009-12-01 @ 17:16:29
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0