I won't be anyone's excuse to cry

Hola! Mår faktiskt ganska bra, lite seg bara typ. Men jag väntar fortfarande på att det ska komma :P Hoppas jag mår lika bra imorgon för då kan jag vara med på träningen :D På tal om träning så har jag utnyttjat början av kvällen till att öva på koreografin, våra tränare var inte så glada sist för att vi inte hade lärt oss hela koreografin. Jag kan allt, det är bara hoppsekvensen som vägrar fastna! Men aja, till imorgon borde den sitta.

Victoria kanske kommer hit lite senare så får jag lite sällskap. Men hon har fortfarande inte hört av sig så jag tvivlar starkt på att hon kommer... Vi får se, annars blir det bara jag och mamma, mysigt det med :)

pusshej


asgullig :P


Kommentarer
Postat av: HKCREW / Path

Hi!!



Seems like u are really flexible!!!



We are searching for feet behind head photos (contortion) to a upcoming website about and for people how can doit. I would be great if u could take some photos of u in that position and send them to us by email. You can take them in different angles and in different places. (wearing t-shirt/jeans/socks/barefeet...well u decide. (we may pay for some photos to).

It would be cool if you try to make yourself as small as you can while you are in that position....



Website address and email adress:



http://file1.hpage.com/002787/49/html/hk.htm



[email protected]



Would be nice to have u on the site!!!



Sincerelly,

Patrick (HK.Crew )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0