i'm just trying to be happy

God morgon! Gud vad jag älskar sånna här mornar när man vaknar av sig själv och sen har jättelång tid på sig innan det är dags att åka. Borde egentligen plugga på historian, men det blir jättekonstigt när jag öppnar dokumentet så det går inte..

Hur ser min dag ut då?  Först skola 13-15. Sen ska jag till Amanda och ikväll ska vi på den första extrainsatta träninginen i blackeberg. På riktig tävlingsmatta :D Så nu kommer vi kunna köra koreografin på riktigt! Ni fattar inte hur mycket jag ser framemot det. Vet inte ifall jag hinner upptatera under dagen, det lär ni väl märka :)

pusshej


jag i skolan, diana trodde inte jag skulle få plats i skåpet, men jag fick nästan plats ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0