Ny mobil!!!!

Gissa vad som hände nyss! Mamma ba "kan du ta upp disken ur diskmaskinen?". Jag ba okej, och när jag öppnar diskmaskinen så ligger det ett paket där. Jag öppnar det och vad ligger i? EN MOBIL!!! Jag som har levt utan mobil i typ tre veckor blev ju överlycklig. En nokia, har aldirg haft nokia men det går nog bra. Och det är en specielutgåva som bara finns en viss period i en viss affär typ, tror den hette pink collection eller nått sånt. Just nu är den på laddning, men imorgon kommer jag kunna använda den. Har samma nummer, men har inga nummer så ni som har mitt nummer smsa ert nummer till mig (gud vad många nummer det blev i en mening).

pusshej

p.s MIN MAMMA ÄR BÄST!


Den är det, men den är smalare i verkligheten än vad den ser ut att vara på bilden.
Min nya älskling <3 Min dator heter ju Lucy, vad ska jag döpa dne här till?


Kommentarer
Postat av: Inez

Kolla vem som har namnsdag idag och om det är en tjej kan du ju ta det namnet xD

Annars kan du ju ta gårdagens namnsdag eller den som har namnsdag imorrn.... (eller så tar du bara nåt namn du tycker är snyggt) :P

Jättefin var den! Lite udda ställe bara, diskmaskinen? xD

2009-11-27 @ 22:12:34
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

fin den var :D

2009-11-28 @ 15:41:41
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0