one second it was perfect and now you’re halfway out the door

Har knappt skrivit något idag, men har inte haft tid. Var på träning, varför känns det som om vi står still? Aja, fast det kunde ha gått bättre så var det i kul. Har alltid kul med älskade Dolls <3 Jag älskar verkligen vårt lag :D Vi har så himla kul!

Ikväll ska jag plugga, wiee... Har under dagen blivit medbjuden på massa roliga grejer, allt från bio, till fest, till lördagsmys, och det är verkligen jobbigt att behöva säga att jag inte kan bara för att jag måste plugga. Men jag MÅSTE verkligen plugga, vill verkligen få VG på det här provet! Av många anledningar, 1. satsar VG i samhällskunskap 2. om jag inte sköter skolan måste jag sluta på cheerleading :( Och det får INTE hända. Så har inte så mycket val. Och för att göra min kväll lite sämre så har jag fått en vagel. Har bara haft det en gång innan och då var den liten, och det är den inte nu! Men nu ska jag fortsätta plugga.

pusshej



We caught onto something, I hold on to the night
You looked me in the eye and told me you loved me
Were you just kidding? 'Cause it seems to me
This thing is breaking down, we almost never speak
I don't feel welcome anymore
Baby, what happened? Please tell me
'Cause one second it was perfect
Now you're halfway out the door


Kommentarer
Postat av: Inez

sv: Tack :D



Den låten är bra ^^

Allt bra med dig idag?

2009-11-08 @ 12:29:36
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0