Plugg vecka

Har pluggat hela dan, och är ändå inte helt klar. Har skitmycket plugg nästa vecka! Och för att göra allt lite bättre så kommer vi ha en extra träning, precis den evckan när jag verkligen inte har tid med annat än med annat än plugg! Fast vi kommer träna på helmatta :D KUL! Men bara för att ni ska förstå hur mycket plugg jag har så ska jag visa er:

Måndag: Lämna in samhällskunskapen
Tisdag: Matte och datakunskaps prov
Onsdag: Engelska muntlig grej (fast det kan man inte öva till vilket är skönt :P)
Torsdag: Lämna in företagsekonomin
Fredag: Lämna in hemtentan i historia

Ja ni förstår.. Den som säger att Nackademin är en slappskola har SÅ fel! Men nu ska jag fortsätta med samhällskunskapen.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0