Sämsta dagen ever

Dagen börjar med att min mobil blir snodd påvägen till skolan, orkar inte gå in på detaljer hur. Så just nu har jag ingen mobil och jag håller på och dö och det är ju superkul att de i min klass verkar tycka det är jättekul att jag lider.. Hade utvecklingssamtal idag också, det gick i alla fall bra och min mentor sa att han tror verkligen att jag kommer få höga betyg i de flesta ämnen:D Sen när jag kommer hem, då får jag veta att mamma tycker att imorgon är bästa dagen att vaccinera sig. HUR TÄNKER HON DÅ?! 1. Det är fredag den 13e! 2. Det är fredag vilket betyder helg och jag vill verkligen inte vara sjuk hela den här helgen! Hade massa roliga grejer på..

Jag vill verkligen INTE ta sprutan imorgon, har världens fobi mot sprutor. Och jag svimmar typ för allt så jag kommer säkert svimma imorgon också, great! Aja vi hörs väl om jag överlever sprutan.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0