Usch för sprutor!

Nu har Amanda gått. Vi åt mackor och drack chaite och pratade om massa saker bara. Mamma har sagt att jag måste vaccinera mig mot svininfluensan, och alla som känner mig vet vilken fobi jag har för sprutor! Jag hoppas mamma glömmer bort att vi ska vaccinera mig, för jag får hellre svininfluensan än tar en spruta!

Imorgon vet jag inte ifall jag ska till skolan eller inte, mamma tycker inte det men jag orkar verkligen inte bara sitta hemma! Men min rygg gör fortfarande ont, eller det går fram och tillbaks. Men vi får se, börjar ett imorgon så kan sova ut och se hur det känns sen :)

Ikväll är det greys anatomy :D
pusshej


så min och amandas humor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0