videobomb

Har kolllat igenom massa videoklipp från i somras och tänkte bjuda på några.



Det här är när vi har suttit i en bil i ca 8 timmar i Polen. Min lillasyster och lillebror diggar musiken ;) höj för att höra bättre


I vårt hotellrum i Göteborg, min lillasyster dansar till trasdockorna. Mina småsyskon är inte helt friska..


Vera är astuff!


Jag, Elin och Madde i början av sommaren på vårat ställe. Undra hur många gånger vi har badat här genom alla dessa år?


Haha Elin ska hoppa från båten men vet inte riktigt vad som händer :P Skrattar lika mycket varje gång jag ser den här videon!

Det var några av alla videosar från i somras! Ge mig sommar nu! HATAR det här vädret


Kommentarer
Postat av: Inez

sV: Jag vet faktiskt inte. Hon har bara gått där en termin...

Nånting med Haninge är det i alla fall :)

2009-11-05 @ 19:43:26
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Inez

sv: Så hette det! Näe, hon går absolut inte i seniorlaget, hon är bara tio år xD

2009-11-05 @ 20:08:17
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0