We can be forgiven

Hola! Haha sebbe sa idag att det har blvit min nya hälsningsfras ;) Var i skolan idag, inte så jobbigt hade bara två lektioner. Sen stannade jag och Nazli kvar en kort stund och gjorde engelska läxan, dukigt va? ;) Mötte Amanda, Sebbe och Stefan sen och jag och Amanda åkte till Amanda. Hon lyckades lura med mig till hennes mammas hunddagis där hon skulle ta vaccinet mot svininfluensan. Jag fick typ panik! Men som tur var blev det massa strul så hon tog aldrig den :D

Nu är jag hemma och smider planer inför helgen. Är sjukt taggad! Pluggade ju hela förra helgen så måste ju ta igen den helgen också! Och ikväll är det greys :D

pusshej


jag, victoria och amanda innan uppvisningen i våras
inte liite översminkade :P men är det uppvisning så är det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0