when there is no light to break up the dark, that's when I look at you

Hejsaaan! Har varit trött hela dan. Har varit i skolan och haft matte(tråkiigt), datakunskap (fett ovärt), svenska (min svenskalärare fick avgöra min beslutsångets om vilken bok jag ska läsa), företagsekonomi (shiit kursprov om en vecka!!) och gympa (innebandy är en farlig och dum sport, men jag och Nazli gjorde i alla fall så vårt lah vann;)).

Efter skolan mötte jag Amanda. Vi åkte hem till mig och på vägen visade jag henne ett jättemysigt ställe utanför mitt hus där man ser typ halva stockholm (eller nästan i alla fall). Så vi satt där en stund och lyssnade på musik, jättemysigt! Ni fattar nog inte känslan! Men aja, sen så var det tänkt att vi skulle plugga så vi köpte julmust och plommon men det ble inte så mycket plugg. Nu har jag nyss ätit och snart är det deppan! Tisdagens höjdpunkt!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0