Why does love always feel like a battlefield?

I mitt horoskop idag står det"Känner du dig minsta krasslig idag - lägg allt idrottande på hyllan." Och horoskopet vet alltid bäst så ska bara titta på tärningen idag. Skulle ändå inte kunnat vara med för jag kan knappt göra ett high V för min arm värker, och typ allt i cheerleadin använder man armarna. Men tur för mig så har Aleks samma problem så får lite sällskap :D Hoppas det går bättre än sist när jag skulle titta på, då slutade de ju med att jag var med i alla fall och sen mådde jag asdåligt.

Ikväll får vi se vad som händer, ska vara med Amanda det är klart i alla fall. Men måste ta det lugnt ifall jag skulle börja må dåligt. Vi får se vad vi hittar på.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0