But no, I'm not breaking

Hejsan ! Har precis ätit . Känner mig jätte irriterad så det blev inte världens bästa måltid . Vad har jag mer gjort ikväll ? Började packa lite . Ska på ett läger i vadstena i helgen . Men jag hatar att packa ! Även om det bara är för en helg . Shit vad det regnar ute , det bara öser ner !

Imorgon är det skola , börjar 8.00 och sen har jag två timmars håltimme , fett onödigt . Kunde de inte flytta lektion så att den började lite senare istället ? Aja slutar två och då åker jag och möter Amanda Krawiec och Nina och vi åker till södertälje och sen till vadstena . Så kommer inte skriva nått på hela helgen . Nu ska jag duscha , sen packa klart och sen ska jag sova . Hatar att börja åtta måste gå upp så himla tidigt !

pusshej


Nina och Amanda i Italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0