bye 15 hello 16

Haha , svenska hollywoodfruar var så tråkigt att jag och min lillasyster somnadeefter halva :P Men jag vaknade när det var slut och har precis duschat . Det här blir mitt sista inlägg som 15 åring . Har haft så himla kul som 15 ! Helt klart varit den bästa åldern hitills , men jag ser fram emot att bli 16 :D Fast nu är min "unga" del av tonåren slut , nu kommer jag in i den äldre tonåren . Fast gud vad kul det ska bli :D

Funderar på att fira in min födelsedag med att titta på moulin rouge ? Sist kollade jag på desperate housewifes när jag väntade på tolvslaget , och moulin rouge är helt klart en av mina favoritfilmer så kan inte bli så mycket bättre ? Jo tror jag ska göra det...

Vi hörs när jag är 16 ;) (vem blir först med att gratta mig ?;))
pusshej

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: men alla säger att man söker med första terminens betyg :S asså jag fattar ingenting om det här med gymnasium, lite bättre info kunde man ju få!

aha :) jag ska också försöka höja mig!

2009-09-22 @ 00:29:50
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0