Do what you want, But you never gonna break me

Hejsan ! Har haft en jättebra dag ! Skola från 8.00-14.25 och det är torsdagar vi har flest håltimmar. Men dagen har flytit på och på företagsekonomin gjorde vi jättemycket så jag tror vi hinner klart i tid :D Men shiit vad det regnade, åskade och blixtrade till och med . Fast det slutade lagom tills att jag slutade . Efter åkte jag till stan med Amanda och Sebbe (sebbe åkte på träning efter ett tag) på jakt efter en halsduk . Hittade en men eftersom att det inte gick att lämna tillbaks min BH hade jag inga penar att köpa den för :( Men fick med ig ett linne hem i alla fall :) Nu håller jag på och lagar mat (duktigt inez;)) . Men ska kanske gå och kolla så att det inte är bränt...

pusshej


Vi läser om romarriket på historian just nu så däför lägger jag in den här bilden från i somrmas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0