fredagsmyyyyyyyys

Har precis bestämt outfit till imorgon kväll . Har glömmt att berätta det , men imorgon ska jag ha min sweet 16 :D Men blir inget stort direkt ;) Aja berättar mer om det imorgon . Men fick i alla fall panik för jag kom på att jag har ju inget att ha på mig , och imorgon har jag varken tid att åka och shoppa eller bestämma kläder så jag måste bestämma ikväll . Så efter att ha slängt ut typ alla mina kläder i garderoben hittade jag en outfit som jag är nöjd med :) Ni får se imorgon ;)

Ikväll ska jag till Alexandra på myskväll , mysiiigt ;) Tar med mig kametan (som olivia sa åt mig :P) så kommer väll bilder sen .

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Ja, jag ska försöka ta en sak i taget. men då måste man börja prioritera det viktigaste så man först och främst hinner med det.

Jag tycker 230 poäng är rätt bra :) själv ligger jag väl på 215 tror jag.

2009-09-18 @ 22:57:59
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0