I gonna smile cause I deserve to

Idag har jag varit på så himla bra humör , så här glad har jag inte varit de sneatse veckorna . Visst , en grej kanske inte gick precis som jag trodde men shit happens , life goes on . Tänk på allt som är toppen just nu:

Mina vänner. Shiit , vad skulle jag göra utan de ? De har funnits här för mig nu när jag verkligen har behövt de . De har suttit med mig gårtandes i telefon , de har suttit med mig ute i regnet, de har orkar lyssna på mitt tjat om hur dåligt jag mår , de har fått massa smsa av mig där jag bara klagar och de har hela tiden försökt göra allt för att få mig att må bättre . Jag har verkligen världens bästa vänner ! Orkar inte skriva allas namn men ni vet vilka ni är ;) TACK FÖR ALLT ! Jag älskar er så himla mycket<3





Mamma och Pappa.
Jag och mamma har kommit varandra mycket närmare nu . Har berättat ALLT för henne om allt som har hänt nu , och allt hon har sagt har faktiskt hjälpt . Och min pappa var också helt underbar , de har båda funnits här för mig nu och jag älskar de så himla mycket.





Sweet 16.
Fyller ju snart 16 :D Och det har hela tiden varit tänkt att jag ska ha en sweet 16 , är inte helt hundra på ifall jag ska ha det nu men nått speciellt ska jag göra ;) Och jag fyller 16 ! Har längtat efter det jättelänge , och om mindre än två veckor är det äntligen 22 september :D





Min nya klass. Har ju börjat gymnasiet , och jag är så himla nöjd med skolan och klassen . Skulle inte kunnat bli bättre !



Cheerleadingen.
Vi har äntligen börjat träna igen , och nu är Demons tävlinslöag vilket är skitkul ! Visst saknar jag gammla Demons , men jag tror att det här året kommer lbi jättebra i alla fall :) Och som våra tränare sa "Vi ska ha guld!"




Min tandställning är borta. Och mina tänder är skitsnygga ;) Jag kan äntligen le med öppen mun vilket jag älskar för då kan jag få vara den glada person jag verkligen är .


Det här är bara några av alla saker som flyter på i mitt liv just nu ! I´m livin´the dram helt enkelt ;) Eller nästan i alla fall... Men nu är det slut med allt deppande . Det är ju jag som alltid säger att "i allt negativt finns något positivt" och det är sant . Jag är singel :D Och det är faktiskt ganska skönt . Skulle ändå inte ha haft tid med kille nu , har ju skolan och träningen och om jag får tid över går mina vänner i första hand .



Nu har ni fått ett riktigt långt och positivt inlägg . Och det här hjälpte faktiskt , att tänka på allt bra i mitt liv . I LOVE MY LIFE ;)

pusshej




Sa jag inte att mina tänder är skitsnygga ? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Yes, det har jag. Tack, vad snällt av dig! =) Tar mycket kort. =) Mysig blogg du har!

2009-09-11 @ 19:44:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Ja, jag börjar typ gråta =(

2009-09-11 @ 19:51:07
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Madde

Va glad jag blir! och jag tar åt mig av en av dom bra vännerna ;)

2009-09-12 @ 17:13:12
URL: http://lekmedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0