I say i don´t but I need you so

Äntligen hemma. Skolan idag var ganska seg . Matte , datakunskap (med världens kontsigaste och läskigaste vikarie!) , svenska, två timmars håltimme eftersom att företagsekonomin var inställd och den spenderades i de stora röda fatboysen . Sen så var det gympa . Brännboll , vilket jag brukar hata men den här gången var det inte så jobbigt för de flesta var jättedåliga så jag var inte den enda som är dålig haha :P Påvägen hem träffade jag Angelica , eller jag gick förbi henne för jag kände inte igen henne men som tur var sprang hon ikapp mig . Och precis när jag kommer hem ringer vera och säger att hon och inga-lill (hennes moppe) står utanför och väntar på mig . Så vi åker runt lite och jag får köra :D Det gick ganska bra tills jag ska skjusa vera haha då tappar jag kontrollen :P Nu är jag hemma och äter glass . Vilket långt inlägg det blev :o Slutar detta inlägg med lite bilder från dagen .

pusshej








på alla bilder är det jag och Olivia förutom på sista då det är Olivia och Nanny ;) Haha vi var på ett rikitgt fotohumör idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0