I went Insane !

Hej ! Nu är jag hemma efter en toppendag ! Hade träning , gick sådär.. Mådde inte så superbra så jag var inte med på slutet . Men var med och byggde och det är det som är roligast :D Efter att jag hade druckit massa vatten och ätit lite mådde jag bättre .

Resten av dagen har spenderats på Grönan . Det var sjuuukt kul ! Kommer aldrig växa ifrån grönan ;) Och jag åkte äntligen Insane ! När vi satt där fastspända och väntade på att få åka fick jag panik . "SLÄPP NER MIG JAG VILL INTE ÅKA" , typ . Och Sebbe bara skratta... Men Insane var i alla fall asrolig ! Synd att vi bara hann åka den en gång :( Och mot slutet när vi åkte berg-och-dal banan började det spöregna . När det regnade som mest bestämde sig jag och Sebbe oss för att åka slänggungorna , haha dte var faktiskt ganksa kul men vi blev jätte blöta... 

Har nyss kommit hem och min lillasyster hyrt 17 again så ska titta på den .

Bilder från dagen kommer antingen när jag får bilderna från amanda eller på måndag när jag kommer hem till mamma.
pusshej




There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0