I'm not able to Convince myself That I'm better off without you

Dagen blev inte så dålig , den blev faktiskt riktigt bra :) Gjorde inget att jag försov mig för vi hade ingen lektion då , det hade blivit något fel med schemat så det var bra att jag försov mig . Och spanska var inte så överdrivet jobbig .

Nu ska jag snart iväg på träning, shiit det känns som om jag skriver det varje dag :P Men vi har ju mycket mer träningar nu än vad vi hade innan . Vi hörs när jag kommer hem!

pusshej


Olivias outfit , me like ;)


Kommentarer
Postat av: glitterandlbing

svar: va härligt det låter! vart i italien var du? :)

2009-09-14 @ 19:06:39
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0