it hurts deep inside

Hej bloggen ! Har precis skördat mina jordgubbar och hallon på farmville;) Kvällen har spenderats framför datorn , i telefon och lite framför teven . Visst har jag upptaterat bra idag ? ;) Amanda sa att hon tyckte jag skulle komma igång med min blogg igen , hon trodde att det skulle göra mig gladare eftersom att jag alltid har tyckt om att blogga . Vet inte varför jag tycker om det , men det är kul att läsa gammla inlägg och se hur man var för typ ett år sen.. Tänk om fem år att sitta och läsa det jag skriver nu ? Det var typ därför jag börja blogga från början.. Har inte gjort mig så jätte mycket gladare , men vill inte ha massa deppinlägg så ska bara skriva massa positiva inlägg , rubrikerna får stå för mina känslor helt enkelt ;)

Börjar 09.25 imorgon, wiiieee :D

pusshej


jag , sebbe och amanda


Kommentarer
Postat av: Cornelia

VEM ÄR SNYGGINGEN?!

2009-09-08 @ 21:57:55
URL: http://valentins.blogg.se/
Postat av: inez

haha hoppas verkligen att han inte ser det där, han kommer få för mycket luft :P Det är sebbe , en kompis :)

2009-09-09 @ 08:01:17
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0