It´s allright , it´s ok

Hejsan ! Idag var jag i skolan (suprise suprise:P) . Hade matte , datakunskap , s
företagsekonomi och mentorstid typ . Men vi hade världens håltimmar , de spenderades i de röda "fatboysen" :P Det är typ jätte stora röda sackosäckar . Efter skolan mötte jag som vanligt upp Amanda och Sebbe . Jag och Sebbe följde med Amanda till frisören . Medans hon klippte sig satt jag och Sebbe och tittade i massa kläder i tidningar och jag måste säga att Sebbe har jättebra smak ;) Han är nog den enda killen jag har träffat som förstår glädjen med att shoppa ! :D

Kom hem för ett tag sedan och ska alldeles strax äta . Är ashungrig håller på att dö eller nått !

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0