Med Sebbe och Amanda

Heeeej !
Nu är jag hos mig med Amanda och Sebbe . Skolan var jätte skön , missade spanskan och sen hade jag bara engelska för historian var inställd . Slutade innan ett och jag gick till mikael elias för deras historia var också inställd , så jag, amanda och sebastian åkte hem till mig och nu sitter vi här och chillar galet ;) Ska snart börja fixa mig för jag ska på träning , amanda är sjuk så hon ska inte med . Men jag ska träna :D Det är typ det som är mitt ljus i vardagen ljust nu , träningarna . Amanda och Sebbe också för den delen ;) Nu ska jag vara lite mer social.

pusshej

Såhär såg jag ut idag ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

naaaaaaaaaaw ;) <3

2009-09-10 @ 16:07:39
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0