pluggsöndag

Morning ! Har varit vaken ett tag . Idag har jag massaaa plugg att göra . Håller på med spanskan nu , sen så måste jag göra klart en svenska uppgift , skriva klart min del på samhällsuppgiften , och hitta ett svar till en fråga på engelska . Det är en jättekonstig fråga , "hur många ord finns det i engelska språket" typ , hoppas det står på google annars har jag ingen aning hur jag ska få reda på det . Men nu ska jag fortsätta med spanska , går inge vidare . Hatar spanska ! Kan man ta bort det?

pusshej


Här ser ni lite av det jag har på mig idag , min älskade ks tröja , ett svart linne och mina älskade jeansleggins ;) Perfekt outfit för en pluggdag ;)
Stör mig otroligt mycket å att jag inte har självutlösare på min webbcam


Kommentarer
Postat av: Anonym

det måste väl finnas oändligt många ord, eftersom det finns oändliggt många siffror...



/vera, natur- natur 8-)

2009-09-27 @ 13:12:28
Postat av: anna

åh vilken söt blogg! :)

2009-09-27 @ 16:11:00
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0