Wish that you could, But you ain't gonna own me

Har inte orkat skriva :P Men nu tvingar jag mig . Var i skolan idag , endast två lektioner och sen åt jag lunch med Amanda och Sebbe och några av deras klasskompisar på subway . Är hos pappa nu , har haft en jättetråkig kväll, umgåts lite med min lillebror ;) Inte världens roligaste fredagskväll , men känner mig förkyld så skulle ändå inte orkat göra nått . Kommer nog inte kunna vara med på träningen imorgon :( Jag som har längtat så mycket ! Men min rygg klarar inte av det , har sjukt ont ! Om det inte går över nästa vecka får jag ta och kolla upp det . Men ska nog ändå åka och titta på träningen . Men nu ska jag fortsätta kolla på idol .

pusshej


I brist på bilder får ni en bild från förra helgen på mig och några från min klass :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0