All the crazy shit I did tonight, those are the best memories

Kan ta och berätta lite om gårdagen. Hade ju våruppvinsing, först var allt ganska kaosit, men i slutet gick det bra :) Efter åkte jag, Victoria och Aleks till mcdonalds och åt. Där hade vi det trevligt. Sen åkte jag och Victoria vidare till Amanda där vi alla tre fixade oss och sn åkte vidare till Maddes födelsedagsfest. Där hade vi det kul hela kvällen, träffade på massa gamla ksvänner och även nytt folk :) Vägen hem däremot var inte lika kul, tog vääldigt lång tid.

Idag är jag uppe med tuppen. När ingen är inne på facebook, då vet man att det är tidigt. Och att jag bara har sovit typ tre-fyra timmar gör det inte bättre. Ska cheerjobba idag med några från mitt lag och andra dynamiter :) Ska bli kul. Men nu ska jag äta nått, ta en alvedon och sätta på mig dräkten-

pusshej




jag skulle visa hur vig jag är ;)


och då skulle självklart sebbe och visa ;)




fler bilder kommer, internet är för segt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0