Bad upptatering

Förlåt för inte världens bästa upptatering, men mitt internet lever sitt egna liv :) Idag var jag i alla fall i skolan, omprovsdag så jag gjorde omprov i matte. Gick helt okej. Slutade kvart över ett istället för fyra så det var ju ganska nice :) Men fick vänta lite på Sebbe och när han slutade åkte vi hem till honom och mös hela eftermiddan. Sen åkte han och mötte sitt lag och jag åkte till Victoria och var där en kort stund innan vi åkte vidare till örby för att kolla Sebbes match. Amanda Krawiec joinade också, mys. Sebbes lag vann ganska solklart, 5-1. Och Sebbe var såå duktig, tihi :D Fast det var inte lite kallt. Sebbes mamma tog med sig hans vinterjacka till mig i alla fall, gulligt :)

Nu ska jag duscha och sen lägga mig i min varma säng, ska bli så himla skönt! Imorgon väntar nationella i engelska, tagga!
pusshej


min supersnygga pojkvän gör frukost till mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0