Idag är en bra dag :D

Vaknade nyss, sov asbra inatt :D Tänkte att ni ville veta liksom ;) I alla fall, idag kommer bli en bra dag. Största anledningen ser ni i inlägget nedan ;) Andra anledningen är att jag äntligen flyttar idag! Ska bli så himla skönt när allt bara är klart! Har ju hållt på och flytta sen december, så jag har bara haft tillgång till hälften av mina saker, inte så jättekul direkt. Och så får jag se hur mitt rum ser ut nu när det är tapetserat :D Så det ska bli kul.

pusshej


här har ni en liten bild på mitt rum otapetserat :)


Kommentarer
Postat av: Inez

Ser väldigt hemtrevligt ut på bilden, hehe x)

2010-04-13 @ 19:46:29
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Lauritsaurora

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:39:11
URL: http://lauritsaurora.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0