"Jag har inte lust..."

Hann aldrig skriva igår, när jag kom hem somnade jag på en gång. MTV-jobber var väldigt kul, men samtidigt jobbigt. Har asont i fötterna nu och det var svinkallt! Men med bra människor blir allt kul :) Och har nog aldrig fått ta så mycket bilder på tursiter eller fått så mycket komplimanger, och kommentarer också för den delen, på en och samma dag. Står om oss på DN också ;) (

http://www.dn.se/blogg/epstein/2010/04/18/punkarpojkarna-och-cheerleaderflickorna-sags-pa-sergels-torg-6996) Jag trodde ju att vi bara skulle dela ut flygblad, men vi fick även göra hoppsekvensen och lite annat på plattan.

När jag var klar var jag helt död, så åkte hem till Sebbe och där somnade jag typ på en gång :P Men var jättemysigt att komma till en varm famn när man var så trött :)

Idag försov jag mig... Så ska väl strax ta och sminka mig och sen skynda iväg till skolan. Nu har det här blivit ett alldeles för långt inlägg så det får räcka nu.

pusshej


en liten bild från igår, kommer fler sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0