Helgen

Nu ar jag tillbaks. Vad har jag haft for mig hela helgen da? Jag har grillat, cyklat massaaa, gjort cheerfrisyrer pa min lilla kusins dockor, atit vaarldens godaste glass (!), lart nagra valfardare svenska, umgatts med familjen, tankt shoppa men allt stangde precis nar vi kom, at tag i tva timmar dit, akt buss i tre timmar hem och myckeet mer! De bodde i typ varldens finaste hus ocksa! Men mysigt att va tillbaks hos farmor :)

Min mamma har fyllt ar ocksa, ett stort grattis till varldens basta mamma! :D Har precis duschat, tankte ga ut och lagga mig och sola men hinner inte. Ska till mina kusiner och ikvall blir det bio :) Juste, jag flagnade jattemycket sa gjorde peeling (stavas det sa?:P) sa jag ar inte alls lika brun nu:( Kommer va blek nar jag kommer hem till Sverige.. Bummer!
pusshej


Jag och min sota kusin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0