Without you I would fall apart

Så, nu tänkte jag skriva lite om gårdagen. Erika mötte mig vid min skola när jag slutade och vi åkte in till stan och satte oss på Espresso House, och sen gick vi vidare till mcdonalds. Nyttig man är då.. Sen åkte vi hem till mig och Erika fick se min lägenhet, hon tyckte den var fin :D På kvällen åkte vi på träning, kändes lite konstigt men det var kul så ska nog börja i hennes lag :) Träningen slutade inte förrän tio, så kom hem rätt sent, därför orkade jag inte skriva något. Nu ska jag snart iväg till skolan, efter ska jag till Sebbe och ta hand om honom.

pusshej


Kommentarer
Postat av: johanna

vet att jag frågade förut också :P



går du kvar i dolls eller har du börjat i dolphins? :)

2010-08-31 @ 16:08:50
URL: http://jjustjuniors.blogg.se/
Postat av: Aleks

Ska du byta till HCE? :O

2010-08-31 @ 16:35:51
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0