1 Februari

Efter att jag hade skrivit senaste inlägget mötte jag upp Malin, vi sepnderade förmiddan hemma hos mig och letade efter klassresor. Vid lunch åkte vi in till stan och åt på mcdonalds, även Sebbe joinade oss :D Sen så åkte vi till skolan, mötte upp resten av gruppen och gjorde en power point presentation som vi sen redovisade.

Efter skolan åkte jag och Sebbe hem till mig. Men vi hann inte vara här så lång tid för jag hade ju träning. Och träningen var asbra :D Känns som om jag kanske kommer klara byggen till DM. Och så är jag på gång att klara scorpion! Felicia körde lite toppstretching med mig också, höll helt seriöst på att DÖ! Men sen när jag är typ världens vigaste kommer jag att tacka henne ;)

Nu ska jag äta nått och öva på mitt tal jag ska hålla imorgon.
pusshej


jag har long way to go för att klara en riktigt fin scorpion, men jag är på god väg och är stolt över mig själv att jag klarade såhär idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0