10 Februari

Heejsan! Kom nyss innanför dörren. Skolan idag då, spanska med miniprvo som gick sådär, lååång lunch då Sebbe kom och höll mig sällskap :) Sen engelska då jag fick asont i huvudet, men några alvedoner sen var det över, och sen så var det historia men då fick vi bara info om alla valbara kurser vi måste välja om två veckor.

Efter skolan åkte jag med Malte och Viktor till stan, påvägen blev jag nerputtat i snön... I alla fall, kollade på när de testade kläder och sen träffade jag Sebbe. Vi två satte oss på espresso house innan det var dags för honom att dra vidare på träning.

Då mötte jag upp Jessica, först följde jag med henne på Mikael Elias öppet hus. Sen tog jag med henne till min skola också, och guess what? Hon gillade den ;D Så in your face alla mikael eliasare som säger att METG är bättre än Nackademin!

Nu blev det ett väldigt långt inlägg så bäst att jag slutar nu.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0