4 Februari

Heej! Var i skolan idag, historia där jag satt och pratade med vikarien om hur man bäst blir känd. Hade två timmars håltimme eftersom att jag häll mitt tal i tisdags, fast det gick ganska snabbt. Sen företagsekonomi där jag masserade Malte, men sen när han skulle massera mig sov han... Mentorstid där Viktor höll ett asbra tal så att han blev vald till styrelseordförande (han blev asstolt ;)) och sen matte där jag inte fick särskilt mycket gjort eftersom att ett x antal personer var väldigt jobbiga. Blev ingen shopping för det blev bestämt att vi ska till Vera och fira henne istället :) Så nu ska jag snart gå och möta Madde. Men vi ses sen :)

pusshej


förlååt för massa egobilder men har blivit riktig dålig på att ta bilder under dagen. Ska bli bättring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0