Bara för att jag har tråkigt

Röker du? - Usch nej

Snusar du? - nej usch, typ det äckligaste som finns

Skolkar du? - nej...

Gör du frukosten själv? - ja

Har du suttit i rätten? - Nej

Har du slagit ner någon? – neej

Har du pussat någon av samma kön? - jaa

Har du varit på strippklubb? - Ne

Vad gör du när du blöder näsblod? - blöder aldrig näsblod

När grät du senast? –jag vet inte..

Vem kan du prata om allt med? - mina närmaste vänner och min pojkvän :)

Har du solglasögon? - OM jag har ;)

Skriv en mening på engelska - Never regret anything that made you smile

Vem pussade du senast? – Sebastian

Vem kramade du senast? – Någon från laget tror jag

Vad är din högsta önskan just nu? – hemliis

Vad heter ditt hårspray du använder? - Proffs super strong hairspray

Vem gillar du? - kompisar och Sebbe :)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - röd

Har du string på dig just nu? - yes ;)

Känner du någon som heter Niklas? - Ja

Har du bärbar data? – eh ja, vi lever fakitskt i 2010?

Är du blyg? – njae, inte så mkt

Vad tänker du på just nu? - fredag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0