hatar det här vädret!

Dagen blev inte alls som planerad. När jag var påväg till pendeltågen för att åka till träningen ringer Sara och säger att hon har kortet som gör att vi kommer in i salen och hon sitter fast i trafiken, så hon ber mig att säga det till resten av laget. Ja självklart säger jag, men kommer sen på att jag har inte numret till ens hälften för alla mina nummer har ju försvunnit. Men skickar till de jag har och sen ser jag att min coach också har skickat så allt löste sig.

Precis efter att jag har pratat med Sara stöter jag på Natta, som jag inte har träffat på typ hundra år (eller okej typ två månader ;)). Ingen av oss har nått för sig så vi bestämmer oss för att fika på espresso house. Sen kollar vi runt i massa affärer och det hela slutar på donken dit min kära pojkvän kommer sen också. Natta går och jag och Sebbe fortsätter att sitta på donken, mysigt ellerhur? hehe.

Nu kom jag nyss hem, mår inte särskilt bra så det är nog ganska bra att det inte blev någon träning skulle bara blviti ännu sjukare. Men nu har det här blivit ett alldeles för långt inlägg.
pusshej


Jag och natta för typ ett år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0